معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۱۳ هزار و ۴۷۶ خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفتند.

بیش از ۱۳ هزار خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد بداغی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان در شورای آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به کاهش تعداد اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۳۹۸ نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در نوروز امسال بیش از ۱۲۶ هزار نفر روز، مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان اسکان داده شدند.

بداغی بیان کرد: این تعداد مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۴۷۶ خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفتند که ۷۶ درصد از مسافران اسکان داده شده از خانواده فرهنگیان و ۲۴ درصد نیز از سایر مشاغل بودند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۹۳ درصد از مسافران حضوری و هفت درصد دیگر نیز غیر حضوری برای اسکان نوروزی ثبت نام کردند.

وی تاکید کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران و خوزستان به ترتیب بیشترین اسکان را در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز ۹۸ داشتند.

بداغی افزود: ۱۶۰ مدرسه اسکان پذیر در استان همدان، با بیش از ۳۰۰ نفر، کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان بر عهده داشتند.

وی با قدردانی از عوامل اجرایی ستاد فرهنگیان استان، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای ارایه خدمات خوب و با کیفیت به مهمانان نوروزی استفاده شد.

بداغی در ادامه از افزایش حقوق معلمان همدانی خبر داد و یادآور شد: در آستانه هفته معلم و از این ماه به شکل علی الحساب حقوق فرهنگیان استان افزایش یافت و افزایش قطعی آن بر اساس مصوبه هیات وزیران انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون درصد دقیق افزایش حقوق فرهنگیان قطعی نشده است و به احتمال زیاد در حقوق اردیبهشت ماه این میزان مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ د

اسکان بیش از ۱۳ هزار خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.