فروش نسخه منتشر شده از تحقیقات رابرت مولر در خصوص رابطه مقامات روس با کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶، هفته گذشته به ۴۲۰۰۰ نسخه رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، نسخه ویژه «گزارش مولر» که مربوط به تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه دادگستری آمریکا، در خصوص رابطه روسیه با کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی این کشور در انتخابات ۲۰۱۶ است، هفته گذشته بیش از هر کتاب غیر داستانی دیگر فروش کرد.

«اسکرایبنر» و «واشنگتن پست» بطور مشترک گزارش مولر را ویرایش و به چاپ رسانده‌اند.

این کتاب هفته گذشته در صدر کتاب‌های غیر داستانی قرار گرفت. همچنین «گزارش مولر» هم نسخه چاپی و هم نسخه الکترونیک، یکشنبه در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز نیز ظاهر شد.

«گزارش مولر» پرفروش‌ترین کتاب غیرداستانی آمریکا شد

پیش‌بینی می‌شود مانند اسناد دولتی پیشین، همچون گزارش استار و یا تحلیل کمیسیون ۱۱ سپتامبر (۱۱/۹)، گزارش مولر نیز به کتابی محبوب در آمریکا تبدیل شود که حتی در نهایت رایگان در اختیار همگان قرار گیرد.

مولر در جریان تحقیقات طولانی و تقریبا دو ساله خود در خصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با چندین تن از کارکنان کاخ سفید از جمله کسانی که در سال ۲۰۱۶ در ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا مشغول به فعالیت بودند، صحبت کرد. در نهایت گزارشی که از سوی وزارت دادگستری آمریکا منتشر شد نشان می‌داد هیچ مدرکی در خصوص توافق میان ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیدا نشده است.

شایان ذکر است، پیش از این مسکو بار‌ها اتهامات مقامات آمریکایی در خصوص دخالت در انتخابات آمریکا را رد کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار