معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: قزوین به عنوان پایلوت کشوری الکترونیکی شدن ثبت و صدور حواله لاستیک سنگین انتخاب شد.

قزوین پایلوت الکترونیکی شدن ثبت و صدور حواله لاستیک سنگینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، کبیری معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در جلسه آموزشی - تبیینی اجرای پایلوت الکترونیکی زنجیره تامین تایر گفت: با توجه به تخصیص نرخ ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سوی دولت برای واردات لاستیک و برای شفافیت سازی و رسمیت بخشیدن به فرایند واردات و عرضه لاستیک، قزوین به عنوان پایلوت کشوری الکترونیکی شدن ثبت و صدور حواله لاستیک سنگین انتخاب شد.

سید علی امامی رئیس اداره زیر ساخت‌های تجاری وزارت صمت هم در این جلسه گفت: از زمان فرآیند ثبت سفارش کالا، واردات کالا به کشور، انتقال از بنادر و گمرک به واحد‌های صنفی و توزیع برای مصرف کننده نهایی در سامانه ثبت می‌شود.

امامی افزود: واحد‌های صنفی و توزیع کننده لاستیک در صورت ثبت نکردن در هر یک از فرآیند این سامانه از سوی بازرسان سازمان صمت بررسی و با محرز شدن تخلف به عنوان احتکار و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ک

جلسه آموزشی - تبیینی اجرای پایلوت الکترونیکی زنجیره تامین تایر

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.