معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان، نظارت بر بازار تشدید می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: با توجه به افزایش میزان مصرف کالا در ماه مبارک رمضان باید نظارت‌ها بر بازار افزایش یابد تا مردم در تامین کالا‌های اساسی خود در این ماه دچار مشکل نشوند.

حبیبی با اشاره به برپایی نمایشگاه ضیافت در ماه رمضان گفت: در این نمایشگاه کالا‌های ضروری با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش مصرف شکر در ماه رمضان باید برای توزیع این محصول با قیمت تنظیم بازار در نمایشگاه اقدام کرد.

وی با اشاره به نوسانات قیمت گوشت قزمز در استان، خاطر نشان کرد: قیمت گوشت قرمز تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان ثابت خواهد بود و با هماهنگی شرکت امور پشتیبانی دام و با استفاده از ظرفیت اتاق اصناف توزیع خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به تامین گوشت مرغ در استان، افزود: مرغ منجمد به اندازه کافی در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است و در صورت نیاز با قیمت تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین باید رسیدگی و نظارت بر ساعات و روند پخت نان در نانوایی‌ها در این ماه مبارک تشدید شود تا از کیفیت پخت نان در استان کاسته نشود.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد تنظیم بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.