رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در مورد بنزین در شبکه‌های اجتماعی بیان می‌شود، صحیح نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد مشهد شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با استقبال جمعی از مسؤولان خراسان رضوی وارد مشهد شد.

علی لاریجانی در جمع خبرنگاران گفت: امروز درجلسه سران قوا بحثی در این خصوص شد که بنا شد سهمیه بندی به نحوی انجام شود که هم قانون رعایت شود و هم به مردم فشاری نیاید.

امروز در جلسه سران قوا بحثی در خصوص بنزین مطرح شد که مقرر گشت تا سهمیه بندی به نحوی انجام شود که هم طبق قانون باشد و هم به مردم فشاری نیاید.

وی افزود: قانون به این مساله مجوز داده است تا با شرایطی انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اولین هدف ما از سفر به مشهد زیارت امام رضا (ع) و سلام و ارادت به مردم استان است.

لاریجانی ادامه داد: در ادامه جلسه شورای اداری استان را داریم که مسایل مربوط به آبادانی استان و مشکلات آن را رسیدگی کنیم. البته قبلا استاندار برنامه‌های خود را ارایه کرده و حال اینجا مسایل را از نزدیک بررسی خواهیم کرد.

لاریجانی تصریح کرد: همچنین فردا سفری به تربت حیدریه خواهیم داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی فردا عازم تربت حیدریه در جنوب استان خراسان رضوی می شود و پس از حضور در گلزار شهدای این شهر از کارخانه در حال احداث فولاد در بخش رخ این شهرستان بازدید خواهد کرد.

افتتاح سد روستای 'نسر'، آغاز طرح توسعه کارخانه 'کاشی زرین' و حضور در همایش روز معلم در شهر تربت حیدریه از دیگر برنامه های روز دوم سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خراسان رضوی است.

انتهای پیام//ا.س

سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.