نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه اخلاق رسانه گفت: رسانه‌ها خلاء نگاه مسئولان به مردم را جبران و رنج مردم را به آن‌ها منتقل کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه اخلاق رسانه گفت: مردم نیازمند آن هستند که اگر مشکلاتشان از سوی مسئولان دیده نمی‌شود، از سوی ائمه جمعه، ائمه جماعت و اصحاب رسانه دیده شود و آن‌ها خلاء نگاه مسئولان به مردم را جبران و رنج مردم را منتقل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه رسالت رسانه در نگهبانی ارزش‌ها خیلی مهم و ضروری است، گفت: حمایت از ارزش‌های الهی، ارزش‌های انسانی، کرامت انسان‌ها، حمایت از مردم فقیر و کسانی که حقوقشان ضایع می‌شود رسالت خبرنگاران است و باید از حقوق مردم در مقابل مسئولان نالایقی که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرند و وقت مدیریتی و فرصت‌های خدمت را تلف می‌کنند، دفاع کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: مجموعه رسانه‌ای استان قزوین یکی از بهترین امید‌ها و پناهگاه‌های مردم هستند.

امام جمعه قزوین با اشاره به گلایه یکی از مدیران رسانه‌ای مبنی بر اینکه رسانه‌ها تحت فشار قرار می‌گیرند، تأکید کرد: کسانی که اصحاب رسانه را تحت فشار قرار می‌دهند، آن‌ها را می‌ترسانند و شرایطی را فراهم می‌آورند تا آن‌ها را به سکوت وادار کنند، کار غلطی انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: البته این خبر خوبی نیست که شما بگویید ما تحت فشار قرار می‌گیریم چرا که نشان می‌دهد در مجموعه فضای رسانه‌ای، رفتاری دیده شده وطرف مقابل را به طمع انداخته است که فشار بر اصحاب رسانه کارساز است.

انتهای پیام/ک

جلسه اخلاق رسانه در قزوین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار