مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: پنجمین جشنواره استانی دین در رسانه‌های محلی با رویکرد چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی نعمت اللهی افزود: این جشنواره به منظور ترویج آموزه‌های دینی براساس تفکر عقلانی در مطبوعات و رسانه‌های محلی و ارج نهادن به سعی و تلاش مطبوعات محلی در راستای تبلیغ دینی و فرهنگی در استان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: پنجمین جشنواره استانی دین در رسانه‌های محلی در بخش‌های مختلف همچون داستان، شعر، عکس، مقاله و گزارش در حوزه علوم دینی و فرهنگی با رویکرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین با بیان اینکه آثار ارسالی باید در نشریات محلی چاپ و در خبرگزاری‌ها منتشر شده باشند، اظهار داشت: متقاضیان در هر بخش می‌توانند ۶ مطلب که از دهه فجر پارسال تا امسال منتشر شده باشد را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

نعمت اللهی با بیان اینکه آثار ارسالی باید در سه نسخه شامل کپی از نشریه (دارای شماره نشریه)، یک نسخه اصل نشریه و همه آثار ارسالی در قالب CD با فایل word ارسال شوند، افزود: آخرین مهلت شرکت در جشنواره تا ۳۰ بهمن ماه امسال است.

انتهای پیام / ا

  قزوین میزبان پنجمین جشنواره استانی دین در رسانه‌های محلی است

برچسب ها: شعر ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.