رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین تاکید کرد: مدیران دستگاه‌ها از طرح هرگونه دعوی و شکایت علیه رسانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به طرح شکایت یکی از شرکت‌های دولتی علیه احدی از خبرنگاران استان و بازتاب آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: تعامل و ارتباط نزدیک مدیران با اصحاب رسانه و خبرنگاران از جمله سیاست‌های دولت است که به دفعات در جلسات و نشست‌های مدیران از سوی استاندار، گوشزد و بر رعایت آن تاکید شده است.

حبیبی افزود: در همین زمینه مدیران دستگاهها، شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها از طرح هرگونه دعوی و شکایت علیه رسانه‌ها و مطبوعات در محاکم قضایی اجتناب و عنداللزوم از طریق دستگاه اجرایی مرتبط و متولی رسانه‌ها موضوع را پیگیری کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین تصریح کرد:مدیران دستگاه‌ها باید به شکل شفاف و با سرعت و دقت لازم پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی باشند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: البته از اصحاب رسانه انتظار می‌رود ضمن انعکاس عملکرد و خدمات انجام گرفته از طرح مطالب و موضوعات بدون بررسی قبلی خودداری کنند و تا زمانیکه از صحت و سقم موضوع اطمینان ندارند ار انعکاس آن در سطح افکار عمومی بپرهیزند.

وی افزود: انتشار و انعکاس مطالب قبل از بررسی دقیق و اطمینان از صحت و سقم آن نه تنها کمکی به تنویر افکار عمومی و پیگیری و حل مسائل نمی‌کند بلکه فضا را ملتهب و متشنج خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

ارتباط نزدیک مدیران با اصحاب رسانه و خبرنگاران از جمله سیاست‌های دولت است

برچسب ها: استانداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار