در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بیش از پنج هزار مسجد در اقصی نقاط استان آماده استقبال از این ماه مبارک می‌شوند.

مساجد سیستان و بلوچستان؛ آماده استقبال از ماه مهمانی خدابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بیش از پنج هزار مسجد در اقصی نقاط استان آماده استقبال از این ماه مبارک می‌شوند.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این خصوص بیان کرد: در این ایام منتهی به ماه مبارک رمضان، مردم مؤمن استان مساجد را غبارروبی و عطرافشانی کرده تا آماده میزبانی از ماه مهمانی خدا شوند.

وی با اشاره به مشارکت شهروندان در غبارروبی و آماده‌سازی مساجد برای ماه مبارک رمضان افزود: در این اقدام خداپسندانه تمامی اقشار به ویژه جوانان با جارو کردن، گردگیری، عطر افشانی، غبارروبی و پاکیزگی مساجد به استقبال ماه پرفیض و برکت رمضان می‌روند و در کنار آن نیز، برای غبارروبی از زنگار دل و زدودن غبار از جسم و روح به راز و نیاز به معبود پرداخته و با اصلاح رفتار خود در مسیر خودسازی گام بر می‌دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: ماه رمضان نه تنها بهار قرآن که بهار مساجد به‌شمار می‌رود در همین راستا همراه با برنامه تکریم مساجد، بخشی از فضاسازی به اجرای برنامه‌های معنوی در مساجد بر می‌گردد تا مردم برای ورود به ماه رمضان آماده باشند که برگزاری مناجات شعبانیه نمونه‌ای از اقدامات در دهه پایانی این ماه است.

بزمانی با بیان اینکه بیش از پنج هزار مسجد در اقصی نقاط استان همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان توسط اعضای هیأت امنا و گروه‌های مختلف مردم غبار روبی می‌شوند، افزود: فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه در زمینه نقش و جایگاه مساجد از مهمترین اهداف دهه نکوداشت مساجد است.

انتهای پیام/گ

مساجد سیستان و بلوچستان آماده استقبال از ماه رمضان

برچسب ها: ماه رمضان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار