معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و ۵۰۱ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۷۹۸ میلیارد ریال در قالب طرح مشاغل خانگی و خوداشتغالی ویژه مددجویان این نهاد پارسال در استان اجرا شده است.

۴.۵ هزار طرح اشتغال ویژه مددجویان در سیستان وبلوچستان اجرا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رمضان پودینه اظهار داشت: طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برای توانمندسازی افراد تحت حمایت از محل منابع اعتبارات قرض الحسنه بانک‌ها، صندوق امداد ولایت، بند ب تبصره ۱۶، اعتبارات روستایی و تسهیلات بانک مهر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۸ هزار و ۵۳۵ نوبت سرکشی و نظارت از طرح‌ها توسط کارشناسان فنی اشتغال کمیته امداد امام (ره) در تمام شهرستان‌های سیستان و بلوچستان انجام شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نظارت‌های مستمر توسط کارشناسان حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد باعث شده طرح‌های اشتغالزایی که توسط کمیته امداد اجرا می‌شود از پایداری خوبی برخوردار باشند.

وی گفت: تاکنون ۶ هزار و ۷۰۲ نفر آموزش‌های مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی طرح‌ها را در مرحله قبل از اشتغال و یا در حین آن فراگرفته اند.

پودینه افزود: این آموزش‌ها با همکاری سایر سازمان‌های ذیربط در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی یک تا چند روزه و آموزش‌های چهره به چهره قبل و بعد از اشتغال افراد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اجرا  اشتغال ویژه مددجویان در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار