مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: دومین محموله کمک‌های مردمی این استان به مناطق سیل زده به استان لرستان ارسال شد .

دومین محموله کمک‌های مردمی سیستان وبلوچستان به لرستان ارسال شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: این کمک‌ها شامل پتو، مواد خوراکی، کنسروجات، کفش و سایر اقلام مورد نیاز زندگیست که با کمک امدادگران این نهاد جمع آوری و به استان لرستان ارسال شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۶ کامیون کمک‌های مردمی سیستان و بلوچستان به استان‌های سیل زده در شمال و غرب کشور ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از همان روز‌های نخست سیل در استان‌های شمال کشور ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی در این استان تشکیل و کمک‌ها به صورت کالا و وجه نقد برای هموطنان سیل زده ارسال می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد و هلال احمر دو مرجع جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم سیل زده و آسیب دیده بوده و برای اطمینان از رسیدن کالا و کمک‌های نقدی به این مناطق پایگاه‌های مساجد برای دریافت کالا آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

عبادی افزود: نیکوکاران سیستان و بلوچستان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۵۴*۸۸۷۷*یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ و یا با نصب اپلیکیشن سنا و سکه و پرداخت از قسمت نیکوکاری کمیته امداد امام (ره) این استان به هم‌وطنان آسیب‌دیده کمک کنند.

انتهای پیام/ع

دومین محموله کمک‌های مردمی سیستان وبلوچستان به لرستان ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار