امام جمعه مهریز گفت: کارگران استقلال و خودکفایی را در همه عرصه‌ها و در سایه خود باوری معنا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه و رضا زارع زاده فرماندار مهریز در پیامی مشترک یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

یازدهم اردیبهشت گرامیداشت روز جهانی کارگر و فرصت تجلیل از کار و تلاش بندگانی است که در راه سعادت و سربلندی و پیشرفت امور جامعه با جدیت گام بر می‌دارند.

توجه ویژه به جایگاه و اعتبار کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسایلی است که در نگاه قرآن و معصومین (ع) بر آن تاکید فراوان شده است.

بدون شک گرامیداشت مقام و منزلت کارگر به یک روز محدود نمی‌گردد و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نیز هر روز، روز کارگری و کارگران است.

کارگران عزیزی که با اراده‌ای قوی و روحیه خستگی ناپذیر برای کسب روزی حلال تلاش کرده و استقلال و خود ودکفایی، را در همه عرصه‌ها و در سایه خود باوری معنا می‌کنند.

حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه و رضا زارع زاده فرماندار مهریز فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش شهرستان مهریز که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه شهرستان را فراهم می‌نمایند تبریک گفتند.

ایشان افزودند: امید آن داریم، در سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال ،رونق تولید، نام گرفته است تمامی طرح‌های نوینی که با هدف توسعه و آبادانی شهرستان مهریز و رونق بازار کسب و کار برنامه ریزی شده است در پرتو همدلی و همراهی کارگران قرین توفیق شود.

انتهای پیام/ی

توجه ویژه به جایگاه و اعتبار کارگران در جامعه اسلامی

برچسب ها: کارگران ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار