جشنواره ورزش های آبی کشور و بازی های بومی و محلی که به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در جزیره هرمز در حال برگزاریست، در روز نخست با درخشش کرمانی ها همراه بود.

فرهاد نژادفصیحی، رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، جشنواره بازی‌های بومی و محلی و ورزش‌های آبی کشور از روز سه شنبه دهم اردیبهشت جاری در جزیره هرمز آغاز شد.

وی با اعلام اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان به مدت ۴ روز در جزیره هرمز برگزار می‌شود، افزود: بیش از ۲۲۰ ورزشکار از استان‌های بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در رشته‌های دال پلان، هفت سنگ، کشتی سنتی، الاختر تیمی، طناب کشی، جت اسکی و ورزش‌های سه گانه با هم به رقابت پرداختند.

رییس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کرمان تصریح کرد: در روز نخست این رقابت ها، محسن جوشن پور در رشته‌ی چوپ کشی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

نژادفصیحی گفت: در رشته‌ی دال پلان نیز علیرضا خاکساری بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد و نادر جوشن پور در رشته هفت سنگ مهارتی به مقام دوم دست یافت.

وی افزود: در رشته الختر تیمی هم تیم کرمان مقام سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ب

کرمانی‌ها در جشنواره بازی‌های بومی و محلی جزیره هرمز خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.