تکیان گفت: به مناسبت بزرگداشت مردم سیل زده ایران دوی ماراتن برگزار شد.

برگزاری دوی ماراتن به مناسبت بزرگداشت سیل زدگان ایران/ رونمایی از سند جهانی تروما در نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامتبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین تکیان دبیر هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت در نشست خبری که در حاشیه هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت برگزار شد با اشاره به آمار شرکت کنندگان در هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت گفت: از مجموع ۸۲۰ مهمان که برای این نشست ثبت نام کرده بودند، ۷۴۹ نفر حضور داشتند.

وی از برپایی ۲۹ پنل به همراه ۸۰ سخنرانی خارجی از ۴۳ کشور جهان و ۶۶ سخنرانی داخلی در ٢ روز برگزاری نشست خبر داد و افزود: در هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت در جزیره کیش، ۶ مسئله محور سلامت در کشور و جهان، مورد ارزیابی و گفتگو قرار گرفت.

تکیان، از رونمایی سند جهانی تروما در هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت خبر داد و گفت: این سند را ۱۳۵ فرهنگستان علوم پزشکی عضو مجمع جهانی سلامت، تدوین کرده‌اند که در نشست جزیره کیش رونمایی شد.

برگزاری نشست دانشجویی در مجمع جهانی سلامت

وی با بیان اینکه برای نخستین بار نشست دانشجویی در مجمع جهانی سلامت به ابتکار ایران برگزار شد، گفت: برای اولین بار شبکه دانشجویی M۸ با بحث و تبادل در زمینه دغدغه‌های سلامت برگزار شد.

دبیر هفتمین نشست منطقه‌ای مجمع جهانی سلامت با بیان اینکه نشریه لنست با عنوان ایران در حال گذر برگزار شد، گفت: در روز اول این نشریه به همت ٣٩ نویسنده برگزار شد.

تکیان ادامه داد: همچنین دوی ماراتن به مناسبت بزرگداشت مردم سیل زده ایران برگزار شد.

وی افزود: برخی پنل‌ها برای نخستین بار در مجمع جهانی سلامت به همت علوم پزشکی تهران طراحی شده و موجب افتخار است که علوم پزشکی تهران یکی از دانشگاه‌های است که برای سلامت دنیا دستورسازی می‌کند و می‌تواند برای سلامت مردم ایران دستاورد‌هایی خوب داشته باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار