رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: بسته به دانشگاه و مراکز آموزش عالی، دانشجویان بین ۱۰ تا ۱۲/۵ درصد از قیمت واقعی تغذیه را پرداخت می کنند.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: جلسه هیئت امنا برای تعیین میزان و مبلغ تسهیلات پرداختی به  دانشجویان تشکیل شده است. مقرر شده است تا بر اساس بودجه اختصاص یافته توسط سازمان برنامه و بودجه و یک کارشناس، میزان انواع وام های دانشجویی تعیین شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر میزان وام تحصیلی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ۳ میلیون تومان، کارشناسی ارشد ۵ میلیون تومان و برای دوره دکترا ۷ میلیون تومان است. اگر دانشجویی متاهل باشد، میزان وام پرداختی در هر مقطع دو برابر خواهد بود.

گنجی تاکید کرد: اکنون میزان وام ودیعه مسکن برای شهرهای کوچک ۱۰۰ میلیون تومان و برای تهران ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود و برای ترم جدید این مبالغ افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: به طور کلی برای پرداخت وام های دانشجویی بودجه مصوب و بودجه اختصاص یافته خواهیم داشت و منتظر ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه خواهیم بود.

 رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: برخی از دانشجویان به دلیل کامل نبودن مدارکشان واجد شرایط برای دریافت وام نبوده اند که فرصتی برای تکمیل و تائید وام به آن‌ها داده شده بود و اکنون در حال جمع بندی اطلاعات برای دانشجویان جامانده از وام های مختلف هستیم. 

وی تاکید کرد: بسته به دانشگاه و مراکز آموزش عالی، دانشجویان بین ۱۰ تا ۱۲/۵ درصد از قیمت واقعی تغذیه را پرداخت می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
آخه با 7 تومن برای دکترا واقعا حالتون خوبه
آخرین اخبار