جورج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به احتمال زیاد فصل آینده روی نیمکت این تیم تبریزی نمی‌نشیند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ابتدای سرمربیگری لیکنز نتایج خوبی در رقابت های لیگ برتر کسب کرد، اما بعد از اتفاقات رخ داده در بازی با سپیدرود رشت و اخراج  محسن فروزان ورق برای این تیم تبریزی برگشت و ۳ باخت متوالی را در لیگ برتر تجربه کرد.

از شهر تبریز خبر رسید که با توجه به نتایج ضعیفی که تراکتورسازی زیر نظر لیکنز گرفته است مسئولان این تیم تبریزی قصد ندارند با این مربی خارجی در فصل آینده کار کنند و می خواهند یک مربی مطرح داخلی به خدمت بگیرند.

آقای گل جهان جدی ترین گزینه تراکتورسازان 

گفته می‌شود علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا بیشترین شانس برای هدایت تراکتورسازان دارد، اما هنوز او واکنشی به این موضوع نداشته است تا صحت و سقم این موضوع مشخص شود.  

به هر حال هواداران تراکتورسازی انتقاداتی به مربیگری لیکنز دارند و معتقدند که او از لحاظ فنی نتوانسته برای تراکتورسازی مفید واقع شود و به نظر می‌رسد لیکنز اختیار لازم را ندارد تا بازیکنانی همانند شجاعی و دژاگه که بد بازی می‌کنند را تعویض کند.  

علاوه بر این ضعف مربیگری لیکنز این است که کمتر دست به ترکیب تیمش نمی‌زند و تیم‌های دیگر به خوبی نحوه بازی تراکتورسازی را آنالیز می‌کنند و برابر این تیم نتیجه لازم را کسب می‌کنند.

پروژه تغییر سرمربی روی میز مدیران تراکتورسازی

بازدهی پایین  لیکنز در  تراکتورسازی

زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی از ابتدای فصل تاکنون ۲ مربی خارجی به نام‌های توشاک و لیکنز به خدمت گرفته است که لیکنز یکی از گرانترین مربیان خارجی لیگ برتر است، اما تاکنون بازدهی برای تراکتورسازان نداشته است. البته اگر تراکتورسازان قصد قطع همکاری با این مربی بلژیکی را داشته باشند هزینه‌های زیادی را  باید متقبل شوند که به نظر نمی‌رسد مالک متمول تراکتورسازی از لحاظ مالی مشکلی برای پراخت مطالبات سرمربی خود را داشته باشد.  

 به هر حال بعد از اتفاقات رخ داده در بازی تراکتورسازی و سپیدرود رشت همه از لیکنز انتظار داشتند روحیه از دست رفته تیم را بازگرداند، اما او نتوانست کار مفیدی برای سرخپوشان تبریزی انجام بدهد و بازیکنان تراکتورسازی بدون انگیزه به مصاف حریفان خود می‌روند.

پروژه تغییر سرمربی روی میز مدیران تراکتورسازی

زنوزی به لیکنز فرصت می دهد؟ 

به هر حال زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در واکنش به انتقاد هواداران از عملکرد لیکنز گفته است که کادر فنی باید از نظرات طرفداران در جهت بهبود وضعیت تیم استفاده کند، اما به لیکنز هم باید فرصت بدهیم تا کار خود را انجام بدهد.  

شنیده ها حاکی از آن است که لیکنز با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد، اما مالک و مدیران باشگاه درباره وضعیت قرارداد او برای فصل آینده تصمیم می‌گیرند. البته بازی‌های لیگ برتر هنوز تمام نشده است و وضعیت لیکنز بعد از پایان فصل مشخص می‌شود.  

درحالی که گفته می شود علی دایی یکی از گزینه های مربی گری تیم تراکتورسازی در فصل آینده است، مسئولان تراکتورسازی این موضوع را رد و اعلام کردند حضور دایی تا مشخص نشدن تکلیف لیکنز در این باشگاه منتفی است.


بیشتر بخوانید:  

لیکنز: سزاوار باخت برابر ذوب آهن نبودیم/ می‌توانیم سهمیه بگیریم

لیکنز: روز بدی برای فروزان بود/ هدایای زیادی به حریف دادیم

دیدار سرمربی جدید تراکتورسازی با اعضای هیئت مدیره این باشگاه


انتهای  پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه تراکتورسازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار