بیمارستان قدس اراک طی ۱۰ سال گذشته عملکرد خود را ارائه داد.


بیمارستان قدس تنها بیمارستان سالمند کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در سالگرد چهل و هشتمین سال تاسیس بیمارستان فوق تخصصی قدس اراک دکتر محمد حسن مظفری رییس بیمارستان قدس در خصوص فعالیت های این بیمارستان گفت:در راستای تحقق هدف «اراک،شهر دوستدارسالمند»،بیمارستان قدس با پذیرش ۳۳ هزار و ۷۰۷ نفر بیمار بالای ۶۰ سال جزو معدود بیمارستان های خصوصی کشور است که این حجم از بیماران بالای ۶۰ سال را بستری کرده است.

مظفری افزود:قدس مرتفع ترین ساختمان روزهای گذشته شهر اراک در دوران پر فروغ ۸ سال دفاع مقدس نیز خدمات شایانی داشت.اما در ۱۰ سال اخیر این مجموعه توانسته اعتماد مردم را بیش از پیش جلب کند.

وی گفت:در قسمت پاراکلینیک در مجموع توانسته ۷۳۴ هزار و ۵۱۳ مورد مراجعه داشته که نسبت مراجعه در ده ساله ۱۲۴ درصد افزایش داشته است.

رییس بیمارستان قدس در خصوص بخش زایمان بیمارستان قدس بیان کرد:در سال ۸۸ بیمارستان قدس ۴۷۸ مورد زایمان طبیعی داشته است که نسبت به سال ۹۷، صد و سه درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر بخش جراحی این بیمارستان نیز اظهار کرد:با رشد ۵۵ درصدی مراجعه کننده میتوان گفت جزو پیشرو ها در این زمینه هستیم و این نشان از رضایت بیماران است،قابل ذکر است با افزایش تعداد اتاق های عمل از ۴ اتاق به ۸ اتاق عمل فعال در تلاش هستیم که زمان نوبت دهی جراحی ها را به حداقل ممکن برسانیم.

مظفری با اشاره به طرح گردشگری سلامت گفت:بیمارستان قدس با فراهم آوردن زیر ساخت های لازم جهت پذیرش بیماران بین اللملی در تلاش است تا نام اراک را در این حوزه بر سر زبان ها بیاندازد.از زیر ساخت های ایجاد شده میتوان به راه اندازی سایت بیمارستان به سه زبان عربی،انگلیسی و فارسی و همچنین آموزش زبان انگلیسی به پرسنل اشاره کرد.

وی همچنین در پایان خاطر نشان کرد:بیمارستان قدس با بیمه های بسیاری طرف قرارداد است اما با توجه به عدم پرداخت به موقع مطالبات بیمارستان ها از سوی بیمه ها،بیمارستان قدس نیز از این مورد استثنا نبوده و به همین خاطر با مشکلاتی مواجه است.به طور مثال هنوز مطالبات سال ۹۷ بیمه ی تامین اجتماعی پرداخت نشده است و همین مهم چه برای بیمار و چه برای بیمارستان ایجاد مشکل کرده است.

انتهای پیام/ی

اراک در راه گردشگری سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.