نوجوان ۱۵ ساله در رودخانه قره چای غرق شد.

قره چای نوجوان ۱۵ ساله را بلعید / دومین قربانی قره چای در سال ۹۸به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ خلجی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی از غرق شدن نوجوان ۱۵ ساله در رودخانه قره چای ساوه خبرداد.

سرهنگ خلجی افزود: ساعتی پیش نوجوانی حدودا ۱۵ ساله در رودخانه قره چای در روز نزدیکی روستای قره چای شهرستان ساوه غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی در تلاش برای بیرون کشیدن جسد این فرد از آب هستند.

دومین قربانی قره چای در سال ۹۸

این دومین قربانی رودخانه قره چای در سال ۹۸ هست ودر روز شنبه دهمین روز از شروع سال ۹۸ و در ساعت ۱۸:۴۶ مردی حدودا ۵۰ ساله که برای تفریح با فرزند خود به رودخانه مانیزان رفته بود ناگهان دمپایی پسرش به داخل رودخانه می‌افتد این مرد که از شنای خوبی برخوردار بوده و غافل از اینکه رودخانه خروشان است به داخل آب میپرد.

پس از تماس با ۱۱۵ آمبولانس پایگاه جاورسیان در کم‌ترین زمان ممکن سر صحنه حاضر میشود و با پیکر بیجان مرد ۵۰ ساله که فاقد هر گونه علائم حیاتی بوده مواجه میشوند.

علت این حادثه بنا بر اعلام خانواده متوفی، عدم کنترل و سقوط از لبه بند انحرافی عنوان شد و عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی نیز مرگ بر اثرغرق شدگی را تایید کرد ند.

این در شرایطی بود که به گفته فرماندار خنداب تابلو‌های هشدار دهنده و علایم خطر غرق شدگی در منطقه نصب بوده و هیچ گونه طغیانی هم گزارش نشده است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: حوادث ، امدادونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.