نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا پیشرو در عمران و آبادانی کشور است.

قرارگاه خاتم الانبیا پیشرو در عمران و آبادانی کشور است.به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در جمع پرسنل قرارگاه خاتم الانبیا استان مرکزی در اراک گفت: قرارگاه خاتم الانبیا پیشرو در زمینه آبادانی و عمران، اخلاقی و معنوی کشور است.

آیت الله دری نجف آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تاکید بر آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان، افزود: اجتماع نیرو‌های قرارگاه با انگیزه‌های الهی گره گشای مشکلات کشور است.

وی اضافه کرد: دستگاه‌ها و نهاد‌های انقلابی از جمله سپاه پاسداران وظیفه سنگینی در جهت آبادانی و توسعه کشور دارند و قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان یک مجموعه پرتلاش در فعالیت‌های عمرانی وظیفه دارد ضمن اولویت بندی در طرح عمرانی با برنامه‌های حکیمانه نسبت به استحکام بخشی و اجرای طرح‌های ماندگار بلند مدت اقدام کند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: عمده نیرو‌های قرارگاه خاتم الانبیا از جوانان زبده و کارامد هستند که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی ضمن آرزوی توفیق برای نیرو‌های جوان این قرارگاه بیان کرد: توجه به انجام کار‌های بزرگ ملی که گره گشا باشد را از قرارگاه خواستار شدند.

انتهای پیام / ج

سخان آیت الله دری نجف آبادی در جمع پرسنل قرارگاه خاتم الانبیاء استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.