در جلسه شورای زکات استان مرکزی موضوعات این شورا با حضور آیت الله دری برگزار شد.

بررسی موضوعات شورای زکات استان مرکزی/ آیت الله دری:ریشه کنی فقر با زکات در امکان پذیر استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه شورای زکات استان مرکزی با حضور اعضاء و آیت الله دری نجف آبادی در  دفتر نماینده ولی فقیه در اراک برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این جلسه گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای مدیریت در مصارف و همچنین یاری نیازمندان است و باید همه از این فرصت استفاده کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که پاداش زکات از سوی خداوند غیر قابل شمارش و ابدی است گفت: یاری نیازمندان و ریشه کنی فقر با زکات در راه خدا امکان پذیر است و باید به آن توجه ویژه شود.

وی خطاب به کمیته امداد هم گفت: کمیته امداد می‌بایست سالیانه درصدی از افراد تحت پوشش خود را با توانمندسازی و حمایت، از آمار تحت پوشش خود کاهش دهد و به دنبال توسعه و پیشرفت خانواده‌ها باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اولویت بندی در مخارج روزمره و کاهش مصارف بی رویه در خانواده‌ها را از جمله کار‌های مهم در معیشت مردم دانست و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای مدیریت در مصارف و همچنین یاری نیازمندان است و باید همه از این فرصت استفاده کنیم.

کشاورزان استان مرکزی سال گذشته‌ی ۱۱ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

انتهای پیام / ج

موضوعات جلسه شورای زکات استان مرکزی

برچسب ها: نمازجمعه ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار