مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان رضوی گفت: برای توسعه و رشد اقتصادی در شهرستان‌ها باید بخش خصوصی و سرمایه گذاری افراد در اولویت قرار گیرد.

رشد وتوسعه اقتصادی با در الویت قرار گرفتن بخش خصوصیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدعلی همدمی نژاد مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان رضوی در گردهمایی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها در بردسکن با اشاره به فعالیت معین‌های اقتصادی در شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: اعضای شورا‌های اسلامی باید با حضور فعال در این حوزه از برنامه‌های اقتصادی در شهرستان و منطقه خود دفاع کنند.

وی بر نقش معتمدین و اعضای شورا‌های اسلامی در فعالیت معین‌های اقتصادی تأکید کرد و ادامه داد: برای توسعه و رشد اقتصادی در شهرستان‌ها باید بخش خصوصی و سرمایه گذاری افراد در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان رضوی گفت: اعضای شورا‌های اسلامی با توجه به جایگاه خود می‌توانند اظهار نظر کنند و حتی فعالیت مسئولین را زیر سوال ببرند و مطالبی را مبنی بر اینکه اعضای شورا‌های اسلامی اختیار لازم برای انجام امور ندارند، قبول ندارم.

همدمی نژاد افزود: اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها از طریق شورای اسلامی خراسان رضوی می‌توانند طرح‌ها و پیشنهاد‌های خود را برای ارائه و تصویب در مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم اعضای شورا‌های اسلامی نسبت به برگزاری جلسات مستمر دغدغه بیشتر داشته باشند و در چارچوب قوانین و اختیارات به وظایف خود عمل کنند.
 

شورا‌های اسلامی شهر و روستا زمینه ساز توسعه همه جانبه هستند

 
ابراهیم قاسم پورسرپرست فرمانداری بردسکن هم در این مراسم گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا به عنوان یکی از نهاد‌های مهم تصمیم گیرنده در عرصه مدیریت شهری و روستایی ایفای نقش می‌کنند، لذا زمینه ساز توسعه همه جانبه هستند.

وی بر هم افزایی دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی برای ایجاد بستر مناسب مشارکت حداکثری در انتخابات امسال تاکید کرد و ادامه داد: شورا‌های پنجم شهر و روستا در بردسکن اقدامات و فعالیت‌های خوبی در عرصه عمران، آبادانی و توسعه فضا‌های شهر و روستا انجام داده اند.

انتهای پیام // ف. ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.