یکصدو ۳۲ هزار نفر در تربت جام و شهرهای تابعه این شهرستان واجد شریط رای دادن هستند که از این تعداد بیش از پنج هزار نفر رای اولی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علی رستمی فرماندار تربت جام  در جلسه اطلاع رسانی با تاکید بر حضور حداکثری مردم ترتب جام در صحنه انتخابات افزود: تربت جام یکی از سه شهر استان خراسان رضوی است که کاندیدای انتخاباتی زیادی داشته و حضور کاندیدای شهر وروستا نسبت به دوره قبل ۳۱ در صد رشد داشته است و نشانگر این است که هفته آتی شور انتخابات بیشتر از دوره‌های گذشته در این شهرستان باشد.

وی به کاندیدای شورای اسلامی شهرو روستا توصیه کرد: همواره رعایت اخلاق عمومی رعایت کنند و برای هویت بومی محلی تلاش کنند و منازعات انتخاباتی را به سطح ملی و منطقه‌ای سوق ندهند.

فرماندار تربت جام با اشاره به فعالیت انتخاباتی کاندیدای شهر تربت جام گفت:: کاندیدا شهر باید در طراز قانونی خود صحبت کنند و از ارائه مطالب نسنجیده خوداری کنند و برای انجام فعالیت‌های تبلیغاتی فقط در محل‌های جا نمایی شده شروع به کار نموده از ایجاد ستادهای مرکزی در هسته مرکزی شهر و خیابان‌های اصلی شهر خوداری نمایند که باعث ایجاد مزاحمت برای عموم مردم نشود.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار