سرپرست فرمانداری مشهد گفت:تشکیل کمیسیون حقوقی در شورای شهر مشهدگام مثبتی بود.

نظارت شورا بر عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری بسیار ضروری استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حیدر خوش نیت سرپرست فرمانداری مشهد ظهر دوشنبه در تالار شهر مشهد و در صحن علنی شورای شهر گفت: در روز‌های آغازین شروع به کار شورای شهر پنجم مشهد در جلسه‌ای گفتم ۱۴۴۰ روز فرصت خدمتگزاری دارید که امروز این فرصت به نصف کاهش یافته است و باید برای زمان باقی مانده نیز برنامه ریزی شود.

وی تصریح کرد: مردم مشهد با انتخاب لیست امید به تغییر در مدیریت شهری رأی دادند و اثرات آن را نیز در طول این مدت دیده‌اند و این خود نکته مثبتی است که مردم متوجه شدند هر خواسته‌ای که دارند را می‌توانند از مسیر صندوق رأی به دست بیاورند امری که بر خلاف نظر دشمنان است و آن‌ها حضور مردم در پای صندوق‌ها را بر نمی‌تابند.

سرپرست فرمانداری مشهد گفت: یکی از موضوعات مهمی که مدیریت شهری را با چالش رو به رو کرده است بحث مدیریت یکپارچه شهری و افزایش اختیارات شوراهاست که امیدواریم هر چه زودتر این امر محقق شود.

خوش نیت افزود: شورای پنجم با تشکیل کمیسیون حقوقی در تنظیم قوانین و مصوبات گام مثبت و مهمی برداشت و این اقدام باعث شد در تصویب مصوبات مشکل خاصی نداشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: شورای پنجم امید را در مردم زنده کرده است و شفافیتی که شورا در پی آن بوده و است بسیار نکته مثبتی است تا مردم به شورا و عملکرد آن اعتماد بیشتری داشته باشند.

سرپرست فرمانداری مشهد گفت: نظارت شورا بر عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری بسیار ضروری است تا مجموعه مدیریت شهری در جهت سیاست‌های اساسی شورا برنامه ریزی و اقدام کند.

خوش نیت با اشاره به انتخاب شهرداری مشهد به عنوان معین اقتصادی شهرستان مشهد افزود: برای رسیدن به اهداف این طرح به حمایت‌های شهرداری و شورای شهر نیاز داریم و امیدواریم ظرفیت خوبی در حوزه اقتصادی شهر ایجاد شود.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

انتخاب شهرداری مشهد به عنوان معین اقتصادی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.