عابدزاده گفت: درخواست‌هایی برای راه‌اندازی مسیرهای جدید هوایی از ایران به کشورهای مختلف وجود دارد.

درخواست برای راه‌اندازی مسیر‌های جدید هوایی/ ۸۲ پرواز در طول هفته بین ایران و ترکیه انجام می‌شودبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه هشتمین اجلاس کمیسیون حمل و نقل ایران و ترکیه علی عابدزاده، رئیس سازمان  هواپیمایی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر راه‌اندازی مسیرهای جدید هوایی گفت: درخواست برای راه‌اندازی مسیرهای جدید هوایی داریم و سازمان  هواپیمایی منافع ملی‌ کشور در صنعت هوایی و وزارت راه و شهرسازی را تأمین می‌کند.

وی اظهار کرد: گسترش تعاملات هوایی ایران و ترکیه و پروازهای هوایی بین این دو کشور در اجلاس امروز با حضور شرکت‌های دو طرف مطرح و مقرر شد سطح پروازها افزایش یابد.

رئیس سازمان  هواپیمایی کشور تصریح کرد: با توجه به آنکه برخی از کشورها پروارزشان را با ما قطع کرده‌اند باید شرایط را طوری تغییر دهیم که خط‌های هواپیمایی که مایل هستند به ایران بیایند  را گسترش دهیم.

وی درباره فرودگاه آساترک افزود: بیشترین پروازها بین ایران و ترکیه وجود دارد و با مقایسه سایر کشورها پروازی مانند ترکیه نداریم و ارتباط هوایی ما با این کشور بسیار بالا است.

رئیس سازمان  هواپیمایی کشور گفت: هم اکنون بین ۸۰ تا ۸۲ پرواز طی هفته به ترکیه داریم و سهم ایران از این ۸۲ پرواز بین ۳۵ تا ۴۰ درصد است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار