از کشف ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق تا فردی که حین انتقال ۶۸ کیلو گرم مواد مخدر به دام پلیس افتاد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  سرهنگ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدمات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردی با یک دستگاه کامیون "کشنده ولوو" قصد انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک را از استان "اصفهان" به قزوین دارد.

سرهنگ حاجیان ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان قرار گرفت و ماموران اتظامی اصفهان با کنترل محور‌های مواصلاتی این استان موفق به شناسایی کامیون مورد نظر در شهرستان نائین شد و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو ۶۸ کیلو گرم تریاک کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ حاجیان گفت: متهم پس از دستگیری توسط پلیس اصفهان برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل وکامیون نیز توقیف شد.

*ناکامی مسافر اتوبوس در انتقال مواد مخدر

سرهنگ بیژن خدائی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس به یک مسافر مشکوک شدند و در بازرسی از وسایل وی یک کیلو تریاک و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

سرهنگ خدائی اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

*کشف ۱۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در عوارضی آزاد راه قزوین - کرج متوجه عبور فردی با بسته‌های همراه مشکوک شدند.

سرهنگ رسول فراهانی افزود: با تلاش ماموران فرد مشکوک دستگیر و در بازرسی از بسته‌های همراه این فرد ۱۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

به گفته وی، متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

*کشف مواد مخدر در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: فردی در یکی از روستا‌های بخش اقبالیه در زمینه فروش مواد مخدر فعالیت داشت که به دام پلیس افتاد.

سرهنگ فراهانی افزود: در بازرسی از خودرو و منزل متهم ۹۴۰ گرم تریاک و یک عدد ترازوی دیجیتال کشف شد.

وی از مردم خواست: در صورت مشاهده مواردی در خصوص نگهداری و فروش مواد مخدر موضوع را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*کشف مواد مخدر شیشه در بوئین زهرا

سرهنگ حسین علیان نژادی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری درمحور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پیکان مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲۶۷ گرم ماده مخدر از نوع شیشه کشف کردند.

سرهنگ علیان نژادی اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار