فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تعدادی اسلحه شکاری و مهمات و اجزای چهار رأس پازن وقوچ وحشی در مشهد کشف و ضبط شد.

کشف پنج راس پازن و قوچ وحشی در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابوالفضل شعبانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در خصوص شکار و صید غیر مجاز جانوران وحشی و نگهداری اجزای آن به صورت مخفیانه و نیز نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز درمنزل یک شکارچی غیر مجاز و حرفه‌ای در مشهد، موضوع مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

وی ادامه داد:کارشناسان یگان حفاظت پس از چهار شبانه روز شناسایی و رصد اطلاعاتی، با دریافت مجوز بازرسی منزل از مراجع قضایی با همکاری واحد حقوقی به محل اعزام و یک قبضه اسلحه گلوله زنی دوربین دار و مهمات مربوطه و یک گلنگدن قاچاق کشف و ضبط کردند.

شعبانی با اشاره به کشف ۲۷۰ عدد انواع فشنگ شکاری، دوقبضه اسلحه شکاری دیگر از نوع گلوله و ساچمه زنی، دو دستگاه دوربین چشمی، دو دستگاه فشنگ پرکنی و ۵ کیلو گرم ساچمه، باروت، پوکه خالی، چاشنی اشاره کرد و افزود: این ادوات مخصوص ساخت فشنگ شکاری بودند که بلافاصله درقالب صورت جلسه، موضوع تخلف تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع شد.

ابوالفضل شعبانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه سر تاکسیدرمی شده چهار راس قوچ وحشی از منزل این متهم کشف شد گفت: با دریافت گزارشی دیگر درخصوص مشاهده سر تاکسیدرمی شده یک راس پازن وحشی در صندوق عقب یک دستگاه پراید سواری در یکی از خیابان‌های مشهد بلافاصله مامورین یگان وارد عمل شده و سر پازن وحشی که تازه شکار شده بود را کشف و ضبط کردند.

انتهای خبر//ح. ص



دستگیری شکارچی غیر مجاز در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار