سرمربی تیم ملی کشتی ایران از قهرمانی فرنگی کاران ایرانی در مسبقات قهرمانی آسیایی اظهار رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از قهرمانی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: واقعا کار خیلی سختی بود و تا لحظه آخر تیم قهرمان اصلا مشخص نبود. با برد مهدی علیاری و باخت تیم ازبکستان در فینال تیم ما با اختلاف ۲،۳ امتیاز قهرمان شد.

او در خصوص میزان رضایتش از کشتی گیران در این مسابقات هم تصریح کرد: خب از قهرمانی راضی هستم، چون در شروع کار هستیم و قول قهرمانی را هم داده بودم ودر صورت قهرمان نشدن در مقابل مردم خجالت زده می‌شدم.

وی ادامه داد: خیلی چیز‌ها از این مسابقات یاد گرفتیم و فهمیدیم که خیلی بیشتر باید تلاش کنیم تا برای مسابقات جهانی دچار هیچ ضعفی نشویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در خصوص اشک‌هایی که پس از رفتن روی سکوی قهرمانی در چشمانش جمع شده بود هم گفت: من کشورم را دوست دارم، هر موقع که پرچم ایران را می‌بینم و سرود ملی پخش می‌شود این موضوع اتفاق می‌افتد.

در پایان بنا در خصوص آینده هم تاکید کرد: تلاش بسیار زیادی خواهیم کرد و نسبت به گذشته نیز بازنگری خواهیم کرد. با دیگر مربیان نشست‌هایی را برگزار خواهیم کرد و سراغ برنامه ریزی بهتری می‌رویم، چون در قزاقستان کار بسیار سخت تری خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید:

کشتی فرنگی ایران بر بام آسیا ایستاد

نوری و قاسمی منجزی طلایی شدند/ عبدولی و گرایی به مدال برنز رسیدند

مردانی، تاب، گرایی، سعید عبدولی و علیاری حریفان خود را شناختند


انتهای پیام/

اظهارات بنا پس از قهرمانی در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار