استاندار قزوین گفت: قطع گاز و برق واحد‌هایی که به خط تولید آن‌ها آسیب می‌رساند، ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه اینکه قطع گاز و برق واحد‌هایی که به خط تولید آن‌ها آسیب می‌رساند، ممنوع است گفت: خیلی از کارخانه‌هایی که کوره دارند وقتی گاز یا برق آن‌ها قطع شود مبالغ و زمان زیاد برای احیای آن صرف می‌شود.

همچنین در این کارگروه مشکلات کارخانه‌های تولید کاشی و تولید بلور با تعطیلی پنج ساله بررسی شد.

استاندار در این رابطه گفت: این کارخانه‌ها بدهی زیاد به بانک دارند که باید بانک و مدیر کارخانه‌ها در میزان بدهی به توافق برسند.

استاندار گفت: طبق تصمیم ستاد عالی اقتصادی سران سه قوه بدهی‌های مالیاتی که در استان‌ها می‌تواند ۳۶ ماه به ۶۰ ماه تقسیط شود برای این دو کارخانه هم همین تصمیم گرفته شود تا به چرخه تولید بازگردند.

رئیس کل دادگستری استان هم گفت: دستگاه قضایی در سال رونق تولید در کنار مدیریت اجرایی استان است که نه تنها کارخانه‌ای تعطیل نشود بکله کارخانه‌هایی که تعطیل شدند به چرخه تولید برگردند.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: مقررات دستگاه‌های اجرایی برای واحد‌های تولیدی دست و پا گیر است و این جلسات کمک می‌کند تا هم حقوق نهاد‌های دولتی لحاظ شود و هم سرمایه گذار امیدوار شود.

انتهای پیام/ک

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.