رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت: پارسال ۵۴ درصدشکایت کارگران از کارفرمایان منجر به صلح و سازش شد و ازاین لحاظ بردسکن کمترین میزان شکایت کارگری را در استان دارد.

بردسکن کمترین میزان شکایت کارگری را در استان داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسین غلامی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن بازرسی‌های انجام شده از کارگاه‌های تولیدی را ۵۲۰ مورد اعلام کرد گفت:  بحث صیانت از نیروی کار سرلوحه کار ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی است و در تمامی واحد‌های تولیدی که بالای ۲۵ نفر اشتغال زایی دارند یک نفر به عنوان مسئول ایمنی فعالیت می‌کند.
 
وی ادامه داد : مهندس رضاپور در معدن طلای سه بندون بیجورد به عنوان مسئول ایمنی این واحد معدنی است و مسئولین ایمنی در هر واحد تولیدی بازوان توانمند ادارات کار و رفاه اجتماعی هستند که در بردسکن کمترین حوادث ناشی از کار را داشته ایم.
 
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن گفت:  به مناسبت هفته کار و کارگر در مراسمی از ۱۱۰ نفر از کارگران، کارفرمایان و مدیران واحد‌های تولیدی و معدنی نمونه و مدیران و پرسنل واحد‌های معدنی که در سیل اخیر به کمک مردم آمدند تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام //ا.ز
 

تجلیل از ۱۱۰نفر از کمک رسان های نمونه  به مردم سیل زده

 
برچسب ها: اشتغال ، معدن ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.