مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۷ دوربین سرعت سنج در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: در راستای هوشمند سازی محور‌های مواصلاتی استان اقداماتی صورت گرفته و در وضعیت فعلی ۲۷ دوربین سرعت سنج در محور‌ها نصب شده است.

وی از تداوم آموزش رفتار‌های ترافیکی صحیح در این استان طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی همواره با خروجی قابل توجه همراه بوده و به تجربه مشاهده شده هر کجا آموزش‌ها افزایش یافته سطح تصادفات با کاهش همراه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل تاکید کرد: به ویژه آموزش دانش آموزان و مربیان مدارس حاشیه راه ها، رانندگان وانت بار، رانندگان ادوات کشاورزی و عابران پیاده با جدیت در سال جاری دنبال می‌شود.

رحمتی ادامه داد: برنامه‌های آموزشی با هدف کاهش تصادفات در دست اجرا است و تمامی امکانات خود را برای ایمن سازی محور‌ها و کاهش تلفات جاده‌ای در سال جاری به کار گرفتیم و امید می‌رود امسال تلفات جاده‌ای در مقایسه با سال گذشته کاهش یابد.

وی بیان کرد: هرچند ساخت راه در حیطه وظایف ما نیست، اما در بخش نگه داری تمامی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی راهداران حضور مستمر دارند.

انتهای پیام/ح

آموزش رفتار‌های ترافیکی صحیح در اردبیل با جدیت دنیال می‌شود

برچسب ها: راهداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.