مدیرکل مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: استان اردبیل در حوزه سیستم حمل و نقل هوشمند جاده‌ای و نصب دوربین‌های نظارت تصویری جزء ۵ استان برتر کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی اکبر آشوری، مدیرکل مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور که در جلسه هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل سخن می‌گفت: با اعلام این خبر افزود:در کل کشور یک هزار و ۲۵۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور نصب شده است.

وی افزود: برای توسعه دوربین‌های تخلفات عبور و مرور ۲ هزار سامانه جدید در کشور بزودی عقد قرار قرار داد خواهد شد که تلاش می‌کنیم با توجه به وضعیت راه، ترافیک، تصادفات و تلفات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی نصب خواهد شد وبه استان اردبیل نیز سهمیه خوبی تعلق می‌گیرد.

مدیرکل مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور با قدردانی از تلاش‌های اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در هوشمندسازی جاده‌های استان از نصب سامانه توزین درحال حرکت در یکی از محور‌های استان اردبیل خبر داد.

در این جلسه که مدیران کل دفتر فنی و بحـران استانداری اردبیل نیز حضور داشتند مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور با قابلیت ثبت پلاک خودرو‌ها درحال بهره برداری است گفت: مکان یابی ۲۴ مورد دیگر نیز برای نصب در محور‌های اردبیل – پارس آباد و اردبیل – سـرچم درحال انجام است.

علی رحمتی فعالیت ۶۴ سامانه تردد شماری برخط را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد با نصب سامانه‌های جدید ثبت تخلفات که یکی از عوامل مهم بازدارنده در تلفات جاده‌ای است شاهد کاهش تصادفات باشیم.

انتهای پیام/ح

۲ هزار سامانه جدید دوربین ثبت تخلف در کشور نصب می شود

برچسب ها: دوربین ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.