مدیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۵ هزار دانش آموز به این پژوهش سرا مراجعه و از آزمایشگاه‌ها و بخش‌های مختلف آن استفاده کردند.

یکه خانی مدیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: در این پژوهش سرا آزمایشگاه‌های متعدد فیزیک، شیمی، زیست شناسی، فعال است.

وی افزود: کلاس‌های آمادگی نانو دوره ۱۶ ساعته برگزار  شده است و غریب ۱۰۰ گروه از دانش آموزان از این کلاس‌ها بهرمند شدند.

یکه خانی با بیان اینکه برگزاری انجمن‌های علمی، شامل نجوم، نانو شیمی، زیست فن آوری و صنایع دستی برای ۴۰۰ دانش آموز از ابتدای سال برگزار شده افزود: کلاس‌های آمادگی برای مسابقات آزمایشگاهی نوجوانان خوارزمی ۲۵ کلاس برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه  آثار ۹ هزار دانش اموز در نمایشگاه هفته پژوهش مورد بازدید قرار گرفت افزود: ۲۵ کارگاه تجهیزات نانو و ۳ هزار دانش آموز از آن بهرمند شدند.

وی با اشاره به اینکه کارگاه علوم برای مناطق سربیشه و درمیان برگزار است گفت:مسابقات آزمایشگاهی برای دبیران متوسطه هم در سطح منطقه و هم در سطح استان را در این آزمایشگاه‌ها برگزار شده است.

یکه خانی همچنین ادامه داد: استفاده همکاران از آزمایشگاه برای طرح‌های پژوهشی و همچنین برگزاری مسابقات آزمایشگاهی در سطح منطقه و استان که دانش اموزان مناطق مختلف در مرحله‌ی استانی رقابت و در سطح منطقه هم در بین مدارس برگزار شده است.

انتهای پیام / ط آ

برگزاری کلاس‌های آمادگی نانو  برای دانش اموزان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار