نمایشگاه ابزار آلات مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی ومناظر سنه، نسخه‌های خطی مکاتبات شهرداری وغذا‌های سنتی در سنندج افتتاح شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج گفت: عصر امروز نمایشگاه صنایع دستی، ابزار آلات و تصاویر مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی و هنری شهر سنندج با حضور جمعی از مسولین افتتاح شد.

سه رکوت نجفی عصر جمعه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان حوزه‌های مختلف صنایع دستی، ابزار آلات مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی و هنری شهر و تصاویر مشاهیر و مفاخر کُرد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های تدوین شده آشنایی نسل جوان با تاریخ ورسومات گذشتگان این دیار است.

وی از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، مشاغل قدیمی شهر و تصاویر تاریخی خبر داد و اعلام کرد: برگزاری این نمایشگاه در راستای معرفی توانمندنی‌های فعالان حوزه صنایع دستی و آشنایی نسل جوان با مشاغل قدیمی و جلوگیری از فراموش شدن فرهنگ، تاریخ و تمدن این منطقه صورت گرفته است.

نجفی اعلام کرد: نمایشگاه ابزار آلات مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی ومناظر سنه، نسخه‌های خطی مکاتبات شهرداری وغذا‌های سنتی از ششم تا سیزدهم اردیبهشت ماه در عمارت خسرو آباد برپا شده وعلاقمندان به بازدید از این نمایشگاه دیدنی می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعداظهر‌ها نیز از ساعت ۱۶ الی ۲۰ مراجعه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان حوزه‌های مختلف صنایع دستی، ابزار آلات مشاغل قدیمی، تصاویر تاریخی و هنری شهر سنندج و همچنین تصاویر مشاهیر و مفاخر کرد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه ابزار آلات مشاغل قدیمی در سنندج گشایش یافت

برچسب ها: شورا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.