تیم والیبال شهرداری ورامین موفق شد با شکست نماینده ژاپن به عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یابد.

قهرمانی ورامینی ها در جام باشگاه های آسیابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌ والیبال شهرداری ورامین امروز (جمعه) در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۵ به وقت تهران به مصاف پاناسونیک ژاپن رفت.

۲ تیم پیش از این و در دور دوم مقدماتی این رقابت‌های به مصاف یکدیگر رفته بودند که نماینده ژاپن توانسته بود با نتیجه ۳-۲ از سد نماینده کشورمان بگذرد.

ورامینی‌ها در این دیدر در ست‌های اول و دوم نتیجه را به تیم ژاپنی واگذار کردند و در ست سوم در حالی که بازی بسیار پایاپای دنبال می‌شد توانستند با نتیجه ۲۵-۲۲ به برتری برسند تا کار به ست چهارم بکشد.

نماینده کشورمان در این ست هم عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و بازهم با نتیجه‌ای نزدیک به برتری رسید تا کار به ست پنجم کشیده شود.

ورامینی‌ها در نهایت و در ست پنجم توانستند در یک‌بازی نزدیک‌انتقام دیدار قبلی که نماینده کشورمان در ست پنجم با نتیجه ۱۶-۱۴ شکست خورده بود را بگیرند و به قهرمانی این رقابت‌ها دست یابند.

به این ترتیب تیم والیبال شهرداری ورامین با پیروزی ۳بر۲ برابر نماینده ژاپن به عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست یافت.


بیشتر بخوانید:

صعود شهرداری ورامین به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا

سومین برد متوالی شهرداری ورامین در جام باشگاه‌های آسیا

چهارمین برد متوالی شهرداری ورامین در جام باشگاه های آسیا


انتهای پیام/

قهرمانی نماینده ایران در رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار