دبیر فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال بزرگسالان تا لیگ ملت‌ها بازی دوستانه‌ای ندارد به همین دلیل اردو ملی پوشان بدون وقفه برگزار خواهد شد.

فتاحی: اردو تیم ملی تا لیگ ملت ها ادامه می یابدعلی فتاحی دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بحثی که این روز ها در ارتباط با تیم ملی بزرگسالان زیاد مطرح می شود، موضوع بازی های دوستانه تیم ملی قبل از شروع لیگ ملت های والیبال است. باید بگویم تا قبل از لیگ ملت ها ایران بازی دوستانه ای با تیم کشور های دیگر ندارد اما ملی پوشان تا شروع لیگ ملت ها در اردو خواهند بود تا در این مسابقات با قدرت ظاهر شوند.

اردو تدارکاتی قبل از انتخابی المپیک برگزار می شود

او تصریح کرد: سال آینده مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می‌شود و بازیکنان ما در مرداد ماه سال جاری برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک به کشور روسیه سفر می‌کنند. فدراسیون والیبال تصمیم دارد یک تورنمنت دوستانه با کشور‌های اروپایی قبل از اعزام تیم ملی به روسیه (مسابقات انتخابی المپیک) داشته باشد.

بازی تیم ملی نوجوانان در ایتالیا بازتاب خیلی خوبی داشت

فتاحی در ارتباط با اعزام تیم ملی نوجوانان به کشور ایتالیا گفت: ما به دنبال فرصت هایی هستیم که بهترین نتیجه را از آن بگیریم و بهترین دستاورد را برای والیبال ما داشته باشد. با توجه به هزینه ها و مشکلات مالی، تیم ملی نوجوانان ایران توانست در مقابل کمترین هزینه، بیشترین استفاده را از بازی های دوستانه ایتالیا ببرد.باید اضافه کنم که بازی های ایران در ایتالیا بازتاب رسانه ای خیلی مثبتی داشته است.

بعید می دانم مسائل سیاسی روی ورزش تاثیر بگذارد

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: بعید می‌دانم اتفاقات سیاسی روی ورزش تاثیر گذار باشد، اما تمام اقدامات و تدابیر لازم را انجام می‌دهیم، اگر مشکلی پیش نیاید در صورتی که تیم ملی ایران در بین پنج تیم برتر حاضر در مسابقات لیگ ملت‌ها شود از ۱۹ تا ۲۳ تیر ماه سال جاری به شیکاگو آمریکا سفر می‌کنیم.

تیم ملی بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود

او افزود: تیم ملی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی بانوان آسیا به میزبانی کشور کره جنوبی شرکت می کند و از اواخر مرداد ماه سال جاری به این کشور اعزام می شود. تمام تلاش ها بر این است که تیم بانوان ما بازی های دوستانه داشته باشد اما فدراسیون این موضوع را باید در نظر بگیرد که با توجه به مسائل اقتصادی حال حاضر ایران، باکمترین هزینه بیشترین دستاورد را از بازی های دوستانه به دست آورد.

فتاحی در ارتباط با مسائل مالی فدراسیون والیبال گفت: بهتر است در مسائل مالی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان ورود نکنیم و چون اولویت و هدف ما رسیدن به المپیک و ارتقا جایگاهمان در المپیک است، توجه و تمرکزمان را روی همین مسئله بگذاریم.

او در پایان اظهار داشت: برنامه های منظمی برای برگزاری اردو های ملی در تمامی رده های سنی توسط فدراسیون والیبال تنظیم شده است و از هم اکنون در حال اجرای آن برنامه ها هستیم.


بیشتر بخوانید:

شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر والیبال شد

تکلیف قهرمانی لیگ برتر والیبال به بازی سوم کشیده شد

چپرلی: کار تیمی باعث شد پدیده لیگ والیبال شوم


انتهای پیام/

نتیجه گیری در المپیک هدف اصلی والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار