نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رونق تولید باعث می‌شود تا استکبار جهان برای نفت ایران تصمیم نگیرد چراکه رونق تولید باعث عزت کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب رونق تولید را موجب رشد اقتصاد کشور می‌دانند، گفت: رونق تولید باعث می‌شود تا آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های نادان برای نفت ایران تصمیم نگیرند چراکه رونق تولید باعث عزت کشور می‌شود.

وی با انتقاد از کسانی که کارخانه‌ها را خریده و تبدیل به برج می‌کنند، افزود: باید فرهنگ کار تولید و تلاش اشاعه داده شود تا روحیه انتظار برای ثروت بادآورده از بین برود و روش‌هایی شبیه به بخت‌آزمایی از بین برود.

امام جمعه رشت به نقش آل سعود در به وجود آمدن النصره و طالبان اشاره کرد و گفت: بسیاری از جنایات نظامیان به سرکردگی آل سعود در بوسنی و هرزگوین که مسلمانان را به‌صورت دسته‌جمعی زنده‌زنده در یک روستا دفن کردند در تاریخ ثبت‌شده است.

آیت الله فلاحتی افزود: آل سعود حتی به ملت خود نیز رحم نکرده و به تازگی جان حدود ۳۷ نفر از جوانان مدینه و مکه را گرفته که از این ۳۷ نفر ۳۲ نفر طلبه و جوان شیعه بودند.

وی با اشاره به پرونده ننگین آمریکا گفت: انسان‌هایی که هنوز شیفته غرب و به‌ویژه آمریکا هستند بدانند پرونده آمریکا پرونده‌ای سیاه است و آمریکایی‌ها در ۵۰ سال اخیر جنایت‌هایی در دنیا مرتکب شده که به‌ندرت کشور دیگری به آن اندازه جنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با انتقاد از حقوق زیر دو میلیونی کارگران افزود: مسوولان باید سر درب اداره خود بنویسند که همیشه حق با کارگر است چراکه کارگران بی‌منت کار می‌کنند و آنگاه مدیر و کارفرما، کارگر را تهدید می‌کند آیا مدیرعامل یا مدیر بالادستی به‌اندازه کارگری که حقوق او به ۲ میلیون هم نرسیده حقوق می‌گیرد.

انتهای پیام/اص

خطبه‌های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.