نماینده مردم سرپل ذهاب گیلانغرب قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیر کل و جمعی از دست اندرکاران اداره کل امور عشایر استان کرمانشاه خدمت به عشایر در سال ۹۷ را کم نظیر عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،تجری نماینده مردم سرپل ذهاب گیلانغرب قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیر کل امور عشایری استان گفت : سند راهبردی و عملیاتی در حوزه های مختلف در قانون تدوین شده و هر انچه که در حوزه شهری و روستایی در قانون آمده برای عشایر هم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اختصاص یافتن سهم به عشایر عزیز از محل مالیات ارزش توسط خادمین ملت در مجلس شورای اسلامی گفت : با دیدگاه خوب مجموعه نمایندگان خانه ملت ، عشایر نیز مانند دیگر اقشار جامعه در ارزش افروده سهیم شدند که رقم قابل توجهی است و حدود سالانه 8 میلیارد تومان تخصیص می یابد که میتوان آن را از کارهای خوب مجلس در سال های اخیر برای خدمت رسانی به عشایر این سرمایه های گرانقدر دانست .

وی در ادامه با بیان اینکه تسهیلات و احکام خاصی برای جامعه عشایری در نظر گرفته شده است گفت:تسهیلات ارزان قیمتی برای آنان اختصاص یافته که این رقم از سال گذشته تاکنون 65 میلیارد تومان بوده و میتوان گفت این حجم از پرداخت تسهیلات به این جامعه مولد در ده سال گذشته بی سابقه بوده است.

تجری افزود : سازمان امور عشایر در دو سال گذشته مسیر پویا و پرتحرکی را طی نموده و قطعا در آینده نیز خدمات رسانی با کیفیت بیشتری ارائه می شود که این حرکت شایسته ریشه در قوانینی دارد که در سال های اخیر تدوین شده است.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت :در حوزه عشایر پس از تصدی ریاست جدید اقدامات خوبی انجام گرفته است و شاهد بودیم که در جریان زلزله و بعد از زلزله و هم چنین در سیلاب اخیر و همچنین برنامه های رفاهی و زیر ساختی وراه های دسترسی عشایر خدماتی ارائه شد که در طول سال های گذشته کم نظیر بوده و موجب گسترش زیر ساخت های عشایر شده است .

وی افزود :هم چنین اداره امور عشایر در زمینه جذب تسهیلات اشتغالزایی رتبه نخست استان در بین سایر دستگاه ها را دارد که نشان از عزم جدی برای پیشبرد اهداف عالی در خدمات رسانی به عشایر است.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد مسئولین استانی بیش از پیش توجه خود را به این قشر زحمت کش معطوف داشته و امور عشایر را برای ارائه خدمات مطلوب حمایت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

سند راهبردی و عملیاتی در حوزه های مختلف در قانون تدوین شد

 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.