مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از قطعی شدن ۹۰ درصدی میزبانی کرمانشاه برای برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور خبر داد.

کرمانشاه در تدارک برگزاری فینال جام حذفی کرمانشاه به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بااشاره به پیگیری‌های چندماه گذشته مسئولان ورزش استان و حمایت استاندار برای میزبانی کرمانشاه در برگزاری فینال جام حذفی، اظهار کرد: هرچند مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری این فینال در ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه ایرداتی به این ورزشگاه وارد کرده بودند، اما تمام ایرادات در حال رفع شدن است و تا زمان برگزاری مسابقه این ورزشگاه کاملا آماده بازی خواهد بود.

وی افزود: باتوجه به نشستی هم که با حضور وزیر ورزش و روسای فدراسیون‌های ورزشی از جمله فدارسیون فوتبال، اسفند سال گذشته در قصرشیرین داشتیم، میزبانی کرمانشاه برای برگزاری فینال جام حذفی تا ۹۰ درصد قطعی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به موضوع احداث خانه جوان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: خانه جوان کرمانشاه که بزرگترین ویکی از بهترین خانه‌های جوان ایران است، با اعتبار حدود هشت میلیارد تومان در مساحت دو هزار متر مربع و در هشت طبقه طی ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.

وی یادآورشد: اعتبار احداث خانه جوان اسلام آبادغرب نیز تامین شده و پیمانکار در حال ساخت این خانه جوان است.

انتهای  پیام/ز

 

خانه جوان کرمانشاه  بزرگترین  خانه‌ جوان ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.