سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه از انتقال محل بازی‌های خانگی این تیم حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه خبر داد.

ضعف امکانات ورزشگاه انقلاب بازی بعثت را به ورزشگاه ۱۵ خرداد بردبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  جهانبخش جعفری سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با اشاره به ضعف برخی زیرساخت‌ها و امکانات در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه، گفت: تیم بعثت طی سال‌های اخیر بازی‌های بسیاری را در این ورزشگاه برگزار کرده، اما متاسفانه ضعف امکانات آن و نارضایتی تیم‌های میهمان باعث شد تا کمیته مسابقات لیگ، ممنوعیت بازی در این ورزشگاه را تا زمان رفع نواقصش اعلام کند.

وی با بیان اینکه به دلیل تعمیرات اساسی در زمین شماره یک مجموعه ورزشی آزادی نیز برگزاری بازی در این ورزشگاه منتفی است، عنوان کرد: هرچند مسئولان استان پیشنهاد بازی در ورزشگاه کارگران را دادند، اما این این ورزشگاه نیز در بحث امکانات مشکلاتی دارد و نمی‌توانستیم در آن بازی کنیم.

وی  به درخواست مسئولین باشگاه بعثت از اداره کل ورزش و جوانان استان، محل بازی‌های خانگی بعثت به ورزشگاه ۱۵ خرداد منتقل می‌شود تا هفته آینده شاهد برگزاری اولین بازی رسمی در این ورزشگاه باشیم.

انتهای پیام/ز


محل بازی‌های خانگی بعثت به ورزشگاه ۱۵ خرداد منتقل می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.