مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کردستان گفت: در سال گذشته خیران در این استان ۵۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال به حوزه سلامت کمک کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد علی مسیمر اظهار داشت: گفت: در سال گذشته خیران در این استان ۵۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال به حوزه سلامت کمک کردند.

مسیمر افزود: مبلغ سه میلیارد و ۴۸۷ میلیون ریال از این میزان در زمینه تجهیزات پزشکی و ۴۲ میلیون و ۴۲۶ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال نیز در زمینه غیرپزشکی بوده است.

وی میزان کمک‌های نقدی خیران به بخش سلامت استان در سال گذشته را ۲۰۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین در این مدت ۴۹۴ متر مربع زمین به ارزش ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال به بخش سلامت از سوی نیک اندیشان اهدا شد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان افزود: ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجوه امانی و کمک به تکمیل ۱۱ پروژه عمرانی به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال از دیگر کمک‌های خیران به بخش سلامت استان در سال گذشته بود.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان سال ۸۸ راه اندازی شد، گفت: در مجموع از زمان تاسیس تاکنون یک هزار و ۲۵۰ خیر کمک‌های خود را به بخش سلامت استان اهدا کردند که اکثر این افراد بومی و تعدادی نیز خیرین سایر استان‌های کشور بوده اند.

مسیمر به اهداف مجمع اشاره کرد و افزود: توسعه و ترویج مشرکت خیرین در کمک به کاهش آلام دردمندان جامعه از طریق تامین منابع و امکانات مورد نیاز بخش سلامت از جمله اهداف راه اندازی این مجمع است.

انتهای پیام/ع

میزان کمک‌های نقدی خیران به بخش سلامت استان در سال گذشته را ۲۰۵ میلیون ریال  بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار