گروهی از مردم محلات مسیر دانشگاه محلات تا میدان شهرداری را از زباله پاکسازی کردند.

پاکسازی مسیر دانشگاه محلات تا میدان شهرداری از زبالهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با هفته زمین پاک به همت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان محلات مسیر محور محلات از جنب دانشگاه دولتی به سمت میدان شهرداری پاکسازی شد.

حمید عبادی رئیس محیط زیست شهرستان محلات گفت: امسال روز زمین پاک باشعار "حفاظت از گونه های زیستی ، نه به زباله و پلاستیک " نامگذاری شده که بر این اساس لازم است بر حفاظت از گیاهان و جانوران و مضرات آلودگی محیط زیست با پلاستیک توجه بیشتری شود.

وی با بیان این که محیط زیست و کره زمین نعمتی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده است افزود: اگر قدر این نعمت بزرگ خداوند را ندانیم به مرور از دست ما خارج خواهد شد. وازمردم خواست به گونه ای با زمین رفتار کنند که همیشه زمین و محیط زیست برای آنها و نسل های بعد پاک بماند.

از دیگر برنامه‌های انجام شده به مناسبت روز زمین پاک در این شهرستان دیدار پرسنل محیط زیست با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهر محلات که با هماهنگی انجام شده، ایشان در خطبه‌های نماز جمعه درخصوص روز زمین پاک و لزوم کاهش تولید زباله و اهمیت تفکیک زباله‌ها از مبدا توسط شهروندان، مطالبی در خطبه‌های نماز جمعه ایراد نمودند.

انتهای پیام/ ر

مراسم روز زمین پاک در محلات برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.