مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب ۴۵ رتبه برتر استانی در نوزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهوادر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ز با اشاره به برگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری گفت: مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری هر ساله با شروع سال تحصیلی و مطرح کردن پرسش در آئین بازگشائی مدارس توسط ریاست جمهور آغاز می‌گردد.

وی با عنوان اینکه بیش از ۱۳۰ اثر از دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک اهواز به دبیرخانه استانی این مسابقه ارسال گردید، بیان داشت: دانش آموزان ناحیه یک اهواز با کسب ۲۴ رتبه اول و ۶ رتبه دوم و ۵ رتبه سوم و یک رتبه برگزیده افتخار آفرینی کردند.

موسوی اصل مشارکت فرهنگیان ناحیه یک اهواز در این مسابقه را قابل توجه توصیف و تصریح کرد: فرهنگیان ناحیه یک اهواز ۵ رتبه اول و ۱ رتبه دوم و ۲ رتبه سوم و ۱ رتبه برگزیده این مسابقه را از آن خود کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان پرسش نوزدهمین سوال پرسش مهر رئیس جمهور که " در سال گذشته چه مهارت‌هایی در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاراتی در این زمینه دارید؟ " افزود: سخنوری، داستان نویسی، شعر، خوشنویسی، سرود همگانی، فیلم کوتاه، وبلاگ نویسی برخی از رشته‌های این مسابقه است.

این مقام مسئول در عین حال توجه به فعالیت‌های گروهی؛ همچون سرود‌های همگانی را مهم برشمرد و افزود: از میان این رتبه‌ها و در رشته سرود همگانی دانش آموزان متوسطه دوم از هنرستان دارالفنون رتبه اول و دانش آموزان متوسطه اول از دبیرستان ستایش رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

سید جاسم موسوی اصل با اشاره به اینکه در دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک اهواز در هجدهمین دوره این مسابقه ۴۰ رتبه استانی و ۱۳ رتبه کشوری کسب کرده اند، افزود: افزایش ۱۰ درصدی تعداد رتبه‌ها و کسب بیش‌ترین تعداد رتبه درسطح استان، نشان از فعالیت گسترده فرهنگی، هنری در مدارس این ناحیه است.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقه پرسش مهر رییس جمهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.