مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 7 رتبه برتر هجدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری در مرحله کشوری به استان خوزستان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مهم ترین هدف پرسش مهر رییس‌ جمهور را پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسشگری در فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیاء عنوان کرد و بیان داشت: آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارتقاء سطح آگاهی، روحیه اعتماد به نفس و خودباوری که موجب ترغیب دانش آموزان به تفکر و تامل پیرامون موضوعات مهم کشور از دیگر اهداف پرسش مهر رییس‌ جمهور هستند.

وی تصریح کرد: در طرح پرسش مهر رییس ‌جمهور یکی از مهم ترین مسائل کشور و تعلیم و تربیت به عنوان پرسش مهر مطرح می‌شود و دانش‌آموزان و فرهنگیان در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری به این پرسش پاسخ می‌دهند.

تقی‌زاده اذعان داشت: هجدهمین دوره مسابقه پرسش مهر با کسب 7 رتبه برتر توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان استان خوزستان پایان یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ادامه افزود: دانش‌آموزان خوزستانی در این مسابقه موفق شدند در رشته‌های داستان‌نویسی، سخنوری و وبلاگ‌نویسی، رتبه اول و در رشته‌های شعر و داستان رتبه سوم را از آن خود نمایند.

این مقام مسئول کسب رتبه‌های برتر را توسط دانش‌آموزان خوزستانی عنوان و اذعان کرد: در رشته داستان‌نویسی با گرایش فیلم کوتاه، سخنوری با گرایش ادبی و پژوهشی و رشته وبلاگ با گرایش رسانه و فضای مجازی، نرجس شکری‌نژاد و فاطمه تابه از ناحیه یک اهواز و روژان دارش از اندیمشک به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول این رشته‌ها شدند.

محمد تقی زاده اظهار داشت: در رشته شعر با گرایش ادبی و پژوهشی و رشته داستان نویسی با گرایش ادبی و پژوهشی، نگین امیری از بهبهان و فاطمه کلانتری از دزفول به ترتیب رتبه‌های سوم را کسب نمودند.

وی بیان کرد: از میان همکاران فرهنگی شرکت‌کننده در این دوره از پرسش مهر نیز نسرین داودنیا از شهرستان دزفول، رتبه سوم کشور را در رشته مقاله پژوهشی را آن خود کرد و علیرضا چعبی از ماهشهر در بخش "هر خانواده یک پاسخ" موفق شد عنوان برگزیده کشوری را کسب نماید.

انتهای پیام/گ

درخشش خوزستانی ها در مسابقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.