مدیر آموزش وپرورش قشم از قرار گرفتن حوزه معاونت پرورشی قشم در جایگاه برتر استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،بهرام پوراشرف مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: با رشد چشمگیر قشم در شاخصه های آموزشی و پرورشی، نگرش نسبت به آموزش وپرورش قشم تغییر کرده است.

وی افزود: حوزه معاونت پرورشی آموزش وپرورش قشم با تلاش و پشتکار توانست در جایگاه برتر استان هرمزگان قرار گیرد و این در صورتی است که در چند سال گذشته آموزش وپرورش قشم در پایین ترین رتبه های استان قرار داشت.


مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: بواسطه درخشش و کسب رتبه های برتر هرمزگان در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی و شاخص های مدیریتی و اداری، نوع نگرش و رویکرد مسئولین و جامعه نسبت به عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت قشم تغییر کرده است و موج امیدواری و پیشرفت های علمی و پرورشی نمایان شده است.

پوراشرف به بخشی از عناوین و افتخارات کسب شده توسط آموزش وپرورش قشم پرداخت و گفت: راه یابی بیش از 92 دانش آموز قشمی در بهترین و معروفترین دانشگاه های ملی کشور در کنکور 96، صعود تیم های ورزشی این جزیره به مسابقات کشوری پس از قهرمانی در استان، کسب رتبه برتر پروژه مهر، کسب رتبه برتر حوزه پرورشی، کسب رتبه برتر دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری مرحله کشوری، کسب رتبه برتر روابط عمومی های استان از جمله این افتخارات هستند.


وی گفت:کسب رتبه برتر استانی در فعالیت های پژوهشی، کسب رتبه برتر کشوری و استانی در مسابقات رباتیک، کسب رتبه های برتر در مسابقات فرهنگی و هنری،کسب 8 رتبه برتر در مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری، کسب رتبه سوم کشوری در تولید محتوای الکترونیکی، کسب رتبه برتر کشوری در کتابخوانی، کسب رتبه دوم در شاخص های تربیت بدنی از دیگر افتخارات مهم بدست آمده در آموزش وپرورش قشم هستند.


پوراشرف نقش مدیرعامل منطقه آزاد قشم را در پیشرف های آموزش و پرورش مهم دانست و افزود: مدیر عامل منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس شورای آموزش وپرورش این جزیره در همسو کردن نهاد های مختلف با اهداف آموزشی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت نقش بی بدیلی داشته و در راستای تجهیز مدارس، نوسازی و به سازی مدارس، ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و همچنین اشتغال دانش آموزان فارغ التحصیل اقدامات مناسبی انجام داده است.


انتهای پیام/ر

ارتقای آموزش و پرورش قشم در حوزه های پرورشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.