مدیر کل بیمه سلامت همدان از چاپ ۵۵۰ هزار جلد دفترچه درمانی در استان خبر داد.

چاپ ۵۵۰ هزار جلد دفترچه درمانی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید فرجی، مدیرکل بیمه سلامت همدان با اشاره به اینکه در سال گذشته، ۵۵۰ هزار جلد دفترچه درمانی در استان چاپ شده است، افزود: برآورد‌ها نشان می‌دهد هزینه کرد این اداره کل برای درمان و سلامت این افراد در مجموع سطح یک و سطوح ۲ و ۳ به حدود چهارهزار میلیارد ریال برسد.

وی ادامه داد: همچنین در صورت استقرار سیستم نسخه نویسی الکترونیک دیگر نیازی به ارایه دفترچه بیمه سلامت نیست و بیمه شدگان با ارایه کد ملی، ویزیت می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت همدان یکی از مهمترین اهداف سازمان بیمه سلامت را استقرار سازمان کامل الکترونیک دانست سپس خرید راهبردی خدمات سلامت، ایجاد خریدار واحد خدمات سلامت با محوریت سازمان بیمه سلامت ایران، مشارکت در استقرار پزشک خانواده و نظام ارجاع را از دیگر اولویت‌ها برشمرد.

فرجی همچنین استقرار راهنما‌های بالینی، پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی، تامین منابع مالی پایدار، افزایش کارایی و ارتقا بهره وری، اطلاع رسانی کارآمد و ارتقا سطح کارایی آگاهی‌های عمومی را از اهداف کلان بیمه سلامت عنوان کرد.

وی اظهار داشت: بیمه شدگان صندوق‌های روستاییان و عشایر و سلامت همگانی بدون پرداخت هرگونه حق بیمه‌ای از خدمات سازمان بهره‌مند شده اند که این اقشار بیش از ۸۱ درصد بیمه شدگان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ب

۵۵۰ هزار جلد دفترچه درمانی در همدان چاپ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.