تیم‌های پرسپولیس و الاهلی در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در امارات به مصاف هم می‌روند.

آشنایی با ورزشگاه میزبان دیدار پرسپولیس - الاهلیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی امروز (۲ اردیبهشت) از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد. سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، درصدد پیروزی در امارات هستند، اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند.

این دیدار در ورزشگاه آل مکتوم برگزار می‌شود که در سال ۱۹۸۱ ساخته شده و تنها یکبار در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ برای میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مورد بازسازی قرار گرفته است. ظرفیت این استادیوم ۱۵ هزار و ۵۸ نفر است و چمن طبیعی دارد. این ورزشگاه زیباترین استادیوم دوبی است که امکانات خوبی دارد.

آل مکتوم در زمان جام ملت‌های آسیا میزبان ۶ بازی بود که تیم ملی ایران هم با عراق در این استادیوم بازی کرد. دیدار‌های کره جنوبی - فلیپین، بحرین - تایلند، لبنان - عربستان سعودی، ایران - عراق، اردن - ویتنام و ویتنام - ژاپن در این ورزشگاه برگزار شد.

نمایندگان ایران هم در این ورزشگاه مسابقاتی را برگزار کردند و امیدواریم پرسپولیس ایران هم بتواند در چارچوب هفته چهارم مقابل الاهلی نتیجه خوبی را کسب کند.

سرخپوشان پس از این دیدار در مرحله گروهی دیگر به امارات نمی‌روند و تنها مقابل السد قطر در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند و تقابل با پاختاکور در ازبکستان است.


بیشتر بخوانید:

حضور مهمانان ویژه در تمرین پرسپولیس

خبیری: حتی یک صندلی خارج از ظرفیت ۱۰ درصد به میهمان نمی‌رسد

عرب: امیدوارم در دیدار مقابل الاهلی پیروز از زمین خارج شویم/ فعلا زمان اظهار نظر کردن در مورد حواشی نیست


انتهای پیام/

آشنایی با ورزشگاه آل مکتوم دوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار