درحالیکه نام برخی بازیکنان برای حضور در پرسپولیس مطرح شده اما هنوز برانکو فهرست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه ارائه نکرده است.

لیست لیگ برتری برانکو تکذیب شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر فوتبال ایران درحالی ۲۴ اردیبهشت به پایان می‌رسد که هم اکنون پرسپولیس با ۵۵ امتیاز صدرنشین است و شانس نخست قهرمانی محسوب می‌شود. در روز‌های گذشته نام برخی بازیکنان برای حضور در پرسپولیس مطرح شده، اما هنوز برانکو فهرست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه ارائه نکرده است.

نام بازیکنانی مانند محمدرضا حسینی و محمدرشید مظاهری (ذوب آهن اصفهان)، محمد مسلمی پور و کی روش استنلی (سپاهان اصفهان) و ... مطرح بود، اما یکی از مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: هنوز ۴ هفته تا پایان لیگ و زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و برانکو لیست بازیکنان را در اختیار ما قرار نداده است.

او افزود: پرسپولیس درحال نتیجه گرفتن است و رسانه‌ای شدن نام برخی بازیکنان سبب ایجاد حاشیه برای تیم می‌شود. امیدوارم پرسپولیس بتواند در مسابقات پیش رو موفق باشد، زیرا وقت برای صحبت در خصوص لیست بازیکنان و ... زیاد است.

گفتنی است، پرسپولیسی ها پس از پایان لیگ هجدهم به دنبال جذب بازیکن می روند و برانکو نیز در صدد است تا نام چند بازیکن را در فهرست مازاد قرار دهد.

پرسپولیس تا پایان رقابت‌های لیگ برتر ۴ بازی سخت مقابل سپاهان، تراکتورسازی، ماشین سازی و پارس جنوبی جم دارد و در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ نیز امشب (دوشنبه) باید با الاهلی عربستان رقابت کند.


بیشتر بخوانید:

حضور مهمانان ویژه در تمرین پرسپولیس

خبیری: حتی یک صندلی خارج از ظرفیت ۱۰ درصد به میهمان نمی‌رسد

عرب: امیدوارم در دیدار مقابل الاهلی پیروز از زمین خارج شویم/ فعلا زمان اظهار نظر کردن در مورد حواشی نیست


انتهای پیام/

پرسپولیس پس از پایان فصل چه بازیکنانی جذب می کند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار