نمایشگاه آثار جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی گیلان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: فراخوان جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی گیلان از دی ماه سال گذشته منتشر شد.

وی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح سلامت استان به عنوان یک مسئولیت همگانی، افزایش توانمندی‌های شناختی افراد جامعه در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با تنش‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره برشمرد.

مدیرکل ارشاد گیلان اظهار داشت: تکدی‌گری، نقش رسانه‌ها در ریشه‌یابی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی، حاشیه‌نشینی و نقش آن در افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر کودکان کار، مفاسد اجتماعی، اعتیاد و تکدی‌گری، اعتیاد، طلاق، تکدی‌گری و نقش آن‌ها در فروپاشی نهاد خانواده و نقش اقتصاد مقاومتی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از محور‌های مورد تأکید جشنواره بوده است.

فاضلی با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار راه یافته به جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی گفت: این نمایشگاه از فردا (دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه) تا روز پنجشنبه (۵ اردیبهشت ماه)، صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء رشت دائر می‌شود.

وی تصریح کرد: به تمام آثار راه‌یافته به نمایشگاه جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی گیلان، گواهی شرکت اعطا می‌شود و جوایز نفرات برگزیده نیز در مراسم اختتامیه جشنواره تقدیم آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برپایی نمایشگاه آثار جشنواره کاریکاتور آسیب‌های اجتماعی گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.