عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:بایداقدامات ماامام زمان(عج)پسند باشد،این موضوع باید مورد توجه باشدکه خیابان وبازار و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم موردقبول حضرت مهدی(عج) باشد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شعار دادن کافی نیست و باید برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنیم و صدقه بدهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید در عمل فعالیت‌های ما برای خوشنودی امام زمان (عج) باشد، ادامه داد: تلاش کنیم زندگی ما امام زمان (عج) پسند باشد و اقدامی انجام ندهیم که حضرت بقیه‌الله (عج) از ما ناراحت شوند.

وی با اشاره به ویژگی‌های جامعه مهدوی عنوان کرد: باید اقدامات ما امام زمان (عج) پسند باشد، این موضوع باید موردتوجه باشد که خیابان، بازار و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم مورد قبول حضرت مهدی (عج) باشد.

آیت‌الله پورمحمدی یادآورشد: دعا برای سلامتی امام زمان (عج) و صدقه برای سلامتی این امام همام و قرائت قرآن و ثواب آن را به امام زمان (عج) هدیه دادن از جمله اقداماتی است که باید موردتوجه همه شیعیان و محبین این امام همام باشد.

استاد حوزه علمیه حرکت در مسیر رضای الهی را سبب رضایت امام زمان (عج) دانست و افزود: باید کار‌هایی انجام دهیم که قلب نازنین حضرت مهدی (عج) خوشحال و مسرور شود و از شیعیان و پیروان خود راضی باشند.

وی  یادآورشد: باید در عمل دستورات امام زمان (عج) را انجام دهیم و در زندگی خود رضای الهی و اهل‌بیت (ع) را مورد تأکید قرار دهیم تا قلب امام زمان (عج) از ما راضی باشد.

انتهای پیام/ح

شیعیان با تحقق دستورات امام زمان (عج) جامعه مهدوی را محقق کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.