تولیت مسجد مقدس جمکران گفت:نیرو‌های مسلح کشورمان خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی هستند و توفیق سربازی در رکاب بقیه الله (عج) را دارند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اجاق‌نژاد، امروز جمعه بیست‌وسوم شهریور در آیین عهد سربازی که با حضور نیرو‌های مسلح در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: روز نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز دوره امامت امام زمان (عج) است که به همین مناسبت این اجتماع شکوهمند برای تجدید بیعت نیرو‌های نظامی کشور با حضرت ولیعصر (عج) شکل گرفته است.

وی افزود: ما در مسیر حضرت ولیعصر (عج) تلاش‌ها کرده و شهید داده‌ایم و بر عهد خود تا ابد ایستاده‌ایم.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه وقوع انقلاب اسلامی یک بیعت تاریخی با امام زمان (عج) بود، گفت: بیعتی جمعی که تاریخ بشریت پس از صدر اسلام مثل آن را ندیده است.

‌حجت‌الاسلم اجاق‌نژاد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران آنقدر بنیادین است و در سمت درست تاریخ قرار داشت که تحولات آینده تاریخ را تحت تأثیر قرار داده است. 

وی ادامه داد: بیعت ایرانیان با امام زمان در سال ۱۳۵۷ متوقف نماند بلکه هر روز بیشتر از دیروز متجلی شد و به بروز و ظهور رسید که جمهوری اسلامی توانست دایره بیعت کنندگان با امام زمان را به خارج از مرز‌های کشور گسترش دهد.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که گفتمان انقلاب اسلامی که همان گفتمان اسلام ناب است، هزاران سرباز برای شکل‌گیری دوران جدیدی از تاریخ که در آن اسلام روز به روز در عالم مقتدرتر است، تربیت کرده است.

حجت‌الاسلام اجاق نژاد گفت: امروز ملت‌های جهان از آستان مقدس مسجد جمکران زمینه‌ساز ظهور و سربازی برای امام زمان (عج) هستند.

وی ادامه داد: امروز جهان در اینجا شاهد گردهمایی نیرو‌های نظامی مقتدر، جان بر کف و با ایمانی است که برای رقم زدن آینده وعده داده شده الهی آماده و همدل هستند.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: همان آینده وعده داده شده که برای کل بشریت پر از عدالت و خوشبختی و برای ظالمان و مستکبران دردناک و نابود کننده خواهد بود.

حجت‌الاسلام اجاق نژاد گفت: انقلاب اسلامی در مسیر زمینه سازی ظهور گام‌های بلندی برداشته است و حضور نیرو‌های نظامی در مسجد جمکران نشان دهنده همین موضوع است.

وی ادامه داد: کارنامه نیرو‌های مسلح از دفاع مقدس تا عملیات وعده صادق سرشار از اقتدار و افتخار آفرینی برای امت اسلامی است و امروز نیرو‌های مسلح بیش از همیشه نقطه امید مستضعفان جهان هستند.

تولیت آستان مسجد مقدس جمکران گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی بوده و توفیق سربازی در رکاب بقیه الله (عج) را دارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار